vielleicht findet der FHC ja noch eine Spielerin östlich der Oder ![]()
Personalplanungen der Teams für die Saison 2005/2006
-
-
ist ja nicht so weit

-
neue Kreisläuferin beim HCL
ZitatAlles anzeigenValgte Leipzig
Gjøvik og Vardal må klare seg uten den råsterke strekspilleren fra Snertingdal kommende sesong. Ragnhild Sørlie har signert en ettårs-kontrakt med topp-klubben HC Leipzig.
HC Leipzig starter oppkjøringen den 17. juli, så jeg kommer til å reise nedover litt før det, smiler Ragnhild.
Det var ingen spesiell årsak til at snertingdalsjenta valgte å forlate Gjøvik og Vardal.
Det var egentlig hele pakka. For det første har jeg fått ordnet med skolen slik at jeg kan ha en praksisperiode der nede. Dessuten er både Else-Marthe og Anette der og det teller jo en del, forteller den blide 24-åringen.
Under Tysklandsoppholdet sist helg trente Ragnhild med Leipzig, noe som også bidro til å gjøre valget litt enklere.
Sørlie har foreløpig skrevet en ettårs-kontrakt med Leipzig. Hva som skjer etterpå har hun ikke bestemt seg for.
Jeg tar ett om gangen nå. Vi får nå først se hvordan det går i Leipzig, men jeg utelukker ikke at jeg kommer til å spille på Gjøvik og Vardal igjen, hevder Sørlie, som håper av hele sitt hjerte at klubben klarer å rykke opp igjen i eliteserien.
Hehe. Jeg håper jo det slik at jeg har en klubb å spille for når jeg kommer tilbake, ler Ragnhild.
Hun lot seg imponere av Leipzigs profesjonalitet da hun var på besøk.
Alle som hadde VIP-billetter fikk fin middag og greier etter kampen. Apparatet rundt var noe helt annet enn det vi ser her i Norge, forklarer Ragnhild, som allerede har fått seg leilighet i Leipzig.
Noe "søsterhjem" blir det ikke snakk om.
De har ordnet leilighet til meg, med møbler og full pakke.
Ikke bare får jeg mulighet til å bo i et annet land, lære språket og oppleve noe nytt jeg er overbevist om at jeg også kommer til å utvikle meg videre som håndballspiller, sier Ragnhild Sørlie, som i morgen setter seg på flyet til Tyrkia.
En siste tur med lagvenninnene i Gjøvik og Vardal, skriver Oppland Arbeiderblad
[Blockierte Grafik: http://www.oa.no/multimedia/archive/00601/3874281445_601018h.jpg]
-
DJ ist ja verletzt, insofern guckt sich der HCL in der Tat um
-
Ja, mir hat der Artikel auch gut gefallen.....

-
na mal sollte schon heutzutage dänisch und norwegisch können in der heutigen bundesliga
ZitatDJ ist ja verletzt, insofern guckt sich der HCL in der Tat um
jetzt bestimmt nicht mehr! -
ZitatAlles anzeigen
Leizig selected
Gjoevik and Vardal must manage themselves without the strongest pivot from Snertingdal next season. Ragnhild Soerlie has signed 1 year contract with top club HC Leipzig.
HCL starts to train 17 of july, so I'm going to travel there a bit before, smiling Ragnhild.
THere were not any special reason for that that girl selected to leave Gjpevik og Vardal
There was in fact whole package. At first I have gotten everything OK with school so that I could have practical period over there. By the way, both Else-Marthe and Anette there and I consider it as advantage, say 24 years old with smile.
During the last weekend Ragnhild trained with Leipzig, and it also contributed to choose easier.
For the moment Soerlie has signed 1 year contract with Leipzig. What would happens after she still did not decide.
I would like to signed for a year now. We might first see how it is going on in Leipzig, but I don't exclude that I will return to Gjoevik and Vardal again, resumed Soerlie, who hopes with the whole heart that her club would manage to come up to Elite of Norwegian handball.
I do hope that I would have the club for playing for me when I come back, laughing Ragnhild.
She is impressed of Leipzigs professionalism when she visited them.
All who had VIP tickets received good meal and some stuff after the match. All seen were completely different than we see here in Norway, explaining R.who already have found appartmnet in Leip.
Some ''sisters' houses'' will not be told about.
They have detected appartm. for me with furnuture and all needed inside.
I did not only get possibility to live abroad, learn language and experience something new, I am convinced about that I will also develop myself further as handballplayer, say Rag, who is flying to Germany in the morning.
Last meeting with teammates in Gjoevik og Vardal, write Oppland Arbeiderblad. -
die Dänen sind mal wieder viel zu voreilig, perfekt ist da noch gar nix
-
die sache ist perfekt.
-
Welche Position soll die denn spielen?
-
Kreis
-
wo fehlt sonst beim hcl eine spielerin für ein jahr aus ausser am kreis!
ausserdem habe ich das schon im ersten beitrag geschrieben!
-
Zitat
Original von zmagoválec
DJ ist ja verletzt,solte die nocht demnächst (05-06) wieder zurück kommen?
-
der 2. kreuzbandriss ist ja noch nicht ganz so lange her....
ich tippe mal auf nach der wm-pause (wenn wir denn ein haben ;)). -
klar haben wir ne WM-Pause - wir gucken uns ja die Ösis an - auf TW1

-
das war jetzt aber böse
ich will so einen k.o. wie 2001 gegen schweden nicht nochmal erleben....
auf der anderen seite....2001 wurde dann wenigstens russland weltmeister...die veranstaltung war also trotz der deutschen nichtteilnahme gerettet....oder vielleicht gerade deswegen???? 
-
Zwickau, Zwickau - auf ins schöne Zwickau

PS: Dein zweiter Arbeitgeber zahlt doch in jedem Fall - egal ob mit oder ohne D ...
-
wenn ihr euch mal auf der HCL Seite informierte hättet, dann wüsstet ihr das Doreen Geheb min. ein Jahr ausfällt - d.h. Ende März 2006 ...
... so stand es desweiteren auch auf ihrer Fanseite ... -
tschuldigung, dass wir nicht so brav waren

-
-