Hallo Kai
ich weiss es ist sehr spaet jetzt aber vielleicht brauchst Du immernoch Hilfe wegen dem Trikot?!
Wenn ja wuerde ich Dir gerne helfen.
Melde Dich einfach unter Ninsky80@hotmail.com
Beiträge von Ninsky
-
-
Naechste Pokalrunde in Daenemark bis 30.06. zu spielen:
Aalborg HK. v KIF Vejen,
Bjerringbro FH, v Viborg HK
Horsens Ringkøbing Håndbold,
Ikast/Bording EH v Frederikshavn FOX
SK Århus, v Aalborg DH
Skive fH v Team Esbjerg
SønderjyskeE. v Randers HK
Team Tvis Holstebro. v Brabrand IF -
Schau mal unter http://www.handballellis.de ich glaube da hast Du auch die Möglichkeit die Spiele zu bekommen
-
Das ist wirklich aus der Luft gegriffen. HAbe hier mit mehreren Beteiligten gesprochen und was sollen die Schiris bei einem 7m verhindern? Wenn SüdKorea nicht trifft???
Line ehemals Daugaar äussert sich auch auf ihrer HP zu diesem Vorfall:
Line Fruensgaard chokeret over påstand om snyd
IHF direktøren Frank Birkefeld har til et tysk håndboldmagasin udtalt, at de danske guldmedaljer ved OL i 2004 var et resultat af fusk i kulisserne
- Danmark kunne ganske enkelt ikke tabe den kamp, fordi Sydkorea ikke måtte vinde..Dengang blev koreanerne åbenlyst snydt for sejren«, siger Frank Birkefeld , der som IHFs daglige leder jo bestemt ikke er en hr. hvem-som-helt.
Umiddelbart lyder påstanden vel så tåbelig, at man mest af alt har lyst til at trække på skulderen af det, men netop fordi det er en så højt placeret person som Birkedal bliver man selvfølgelig nød til at tage udtalelsen alvorligt og DHF har da også tænkt sig at forfølge sagen.
Det er klart at Birkefeld ikke bare kan fyre sådan en salut af og så sige, at han i øvrigt ikke har tænkt sig at sige mere, altså uddybe og dokumentere sin påstand
- Jeg har aldrig nogensinde hørt nogen bare antyde noget i den retning. Jeg forstår det slet ikke. Jeg synes, det er helt ... det kan man egentlig godt blive lidt sur over«, siger Line til Politiken.
Faktisk mener Line slet ikke at man kan "fikse" en straffekastkonkurrence
Hun finder det meget mærkeligt, at Frank Birkefeld står ved det, han har sagt, men ikke vil uddybe det.
»Vi har da også nogle gange spillet Europa Cup på udebane, hvor det, der er foregået, har været lige lovlig mistænkeligt - hvor der har
været skridt og mas, og modstanderne har fået lov til at gøre nogle ting. Men her har du alle muligheder. Du står helt alene på straffekastpletten. Med mindre du laver et hop eller overtræder, kan der ikke dømmes imod dig, du skal bare kaste den ind i målet. Gør du ikke det, kan du ikke give dommerne skylden. Derfor stod begge hold med de samme muligheder«, forklarer Line Widt Fruensgaard, som mener at den eneste hjælp det danske hold fik var af Katrine Fruelund, som scorede 15 mål, men det er jo ligesom noget andet.
-
jessica pengel in odense
-
GOG ist gestern Dänischer Meister geworden. HAben die beiden ersten Spiele gegen Viborg gewonnen
-
Ikast verliert mit 11 Toren in Russland

-
Und einer super Kristine Lunde auf der Spielmacherposition und Katrine im Tor

-
Erwartet klar?

-
überragendes Spiel von Slagelse. Györ hatte nicht den Hauch einer Chance
-
Hypo gewinnt mit 6 gg Lada, Lada aber im Finale aufgrund Auswärtstorregel.
Linksaussen MArin vergibt in der letzten Sekunde den entscheidenden 7m -
Was heisst nicht mehr die Jüngste? Sie ist 26 Jahre und damit im besten Alter. Ich denke, sie hat diese Chance verdient und sie wird sie nutzen...wartet ab...
-
Aalborg DH - Union Ribarroja 31:24 (17:11)
-
-
-
Ich finde Christian Zeitz gut. Ich weiss, dass es viele gibt, die ihn nicht leiden können oder der Meinung sind, dass er kein guter Handballer ist. Aber ich persönlich bewundere sein Selbstvertrauen, davon hätte ich auch gerne etwas mehr