Beiträge von vlado_sola

natürlich kann der modus nichts dafür das spanien und france 3 bzw 4 geworden sind. aber wenn man sich das spiel croatien gg. spanien angeschaut hat wusste man niht wer mehr angst vor den francemännern hat umso besser das die spanockel nur "3" geworden sind und es mit den deutschen zu tun haben,

schade dass "wir" nicht gg, Deutschland im Finale stehen können :(
    aber egal der modus sollte denoch überarbeitet werden, zumindest sollten die letzten spiele in der gruppenphase zeitgleich stattfinden, aber Bob sagte es treffend bei DSF wer weltmeister werden will muss KROATIEN schlagen, tippe auf ein halbfinale deutschalnd kroatien und der sieger wird WM.

letzter Berich gem. Verbandspräsi der SCG hat man mit dem ausspruch wollen wir nach dieser verkorsten EM das spiel den kroaten schenken? oder doch noch erhobenen Hauptes die Heimreise antretten?
    wie es mom. aussieht ist das ganze nur aufgrund der Medien in SCG gepuscht worden, die verbandshäuptlinge waren wohl beim angeblichen MANIPULATIONSVERSUCH dabei

Nakon što je vratar rukometne reprezentacije Srbije i Crne Gore Arpad Šterbik izjavio da su izbornik Veselin Vujovi i
    elnici rukometnog saveza SCG nagovarali igra
    e da puste utakmicu Hrvatskoj na Europskom prvenstvu u Švicarskoj, predsjednik rukometnog saveza SCG, Zoran Mi
    ovi nastalu situaciju je opisao kao veliki nesporazum.
    "Izjave izbornika i
    elnika Saveza pogrešno protuma
    ene. Mom
    ad nam je psihi
    ki pala i željeli smo ih trgnuti kako bi osigurano pobjedu za
    ast. Vujovi se odli
    no sjetio da im predložimo puštanje utakmice kako bi ih motivirali", rekao je Miovi agenciji Beta.
    Predsednik RSS SCG objasnio je i kako se došlo do te ideje. "Poznamo Hrvate i znali smo da nas se pribojavali. Vujovi se lucidno sjetio i htjeli smo isprobati kako sve to izgleda. Razgovor s igra
    ima nije trajao ni 10 sekundi", dodao je Mi
    ovi. Veselin Vujovi nije bio dostupan za komentar navodi agencija Beta.
    übersetzung folgt

Za srpsko-crnogorsku javnost Europsko prvenstvo u rukometu još nije završilo. U tamošnjim medijima pojavile su se pri
    e kako su njihovi igra
    i nagovarani na puste Hrvatskoj posljednju utakmicu drugog kruga...Srpsko-crnogorski mediji raspisali su se posljednjih dana o tome kako su izbornik SiCG Veselin Vujovi i
    elnici tamošnjeg Saveza uo
    i utakmice protiv naše reprezentacije nagovarali svoje igra
    e da - puste utakmicu Hrvatskoj!?

Mirza Džomba na utakmici protiv SiCG
    Tamošnji mediji naime tvrde kako su i Vujovi i
    elnici rukometnog Saveza, Zoran Miovi i Zoran Radoji
    i, uo
    i utakmice s Hrvatskom od svojih igra
    a tražili da puste utakmicu.
    Podsjetimo, Hrvatska je pobijedila 34:30 u utakmici kojom smo osigurali polufinale.
    Ipak, pri
    a ovog puta možda i nema puno veze s našom reprezentacijom, a fabula je vjerojatno uperena protiv
    elništva tamošnjeg rukometnog saveza (RSSCG) i izbornika Vujovia.
    Od njih su nakon lošeg rezultata na Europskom prvenstvu i loše atmosfere u mom
    adi tražene ostavke, no nitko od njih nije odlu
    io otii. Mediji su se o
    ito dosjetili dodatnog na
    ina za njihov javni lin
    i pritisak, objavivši svojoj javnosti da su Vujovi i njegovi zaštitnici prodali utakmicu Hrvatima.
    Ni jedan igra
    nije potvrdio da je pri
    a istinita, niti je iznesen nekakav "krunski dokaz", osim nagaanja i špekulacija tipa "rekla-kazala". Kapetan Žikica Milosavljevi izjavio je za B92: "U utakmici s Hrvatskom pokušali smo odbraniti
    ast i smatram da smo igrali punom snagom i željom da pobijedimo. Nismo uspjeli i vratili smo se pognute glave".
    Tamošnje medije, a sudei prema internetskim Forumima i reakcijama i dio javnosti, najviše "mu
    i" prili
    no prijateljska atmosfera tijekom utakmice izmeu Hrvatske i SiCG. Drugim rije
    ima - kad su ve gubili, trebali su valjda naše igra
    e barem isprebijati da ne bi bili sumnjivi.
    Vrhunac gluposti u cijeloj pri
    i je ideja da jedna dobra, ali rezultatski nemotivirana i potpuno raštimana mom
    ad, pri
    a o puštanju utakmice reprezentaciji koja je olimpijski pobjednik i svjetski doprvak...

* hab das auf ner kroatischen seite gefunden *
    übersetzung des themas folgt

das ist richtig wenn z.b. Keeper a durchspielt und keeper B zu zwei Sieben Metern in die Kiste geht und beide hält hat er 100% gehaltene
    Keeper a bekommt 50 Würfe auf die Kiste hält 30 Bälle von welchen 5 gegen Pfosten/Latte und vielleicht noch 6 abpraller des Blocks hat er efektiv 19 gehalten

das ist der beste witz den ich je gehört habe,

wenn man weiß was in den Medien und auf den Tribünen für ein Zinober gemaht worden ist kann man das wirklich nicht glauben. Die Serben wären als Helden gefeiert worden hätten Sie uns KROATEN die Halbfinal teilnahme vermasselt. Desweiteren sind z.B. in anderen Sportarten wie Wasserball selbt ein EURO Finale abgebrochen worden weil sich beide Länder nicht grün sind

Aloa erstmal,

nach 22 Jahren des mehr oder weniger erfolgreichen versuches des Fussballspielens :pillepalle: habe ich mich dazu entschloßen nun mich mal in Handball zu versuchen. :geschenk:

Im ersten Training durfte ich dann im Feld aggieren, welches aus meiner Sicht nichtmal ganz so übel war, block´s waren klasse aber meine würfe die waren zum ;(. So kam es das ich im zweiten Training dazu "verdonnert" wurde mich mal im Tor zu versuchen, hab ja 6 Jahre aktiv beim Fussball in der Kiste gestanden. Nach anfänglichen schwierigkeiten wurde es daraufhin immer besser so das ich denke mal jetzt die Position gefunden habe bei der ich bleiben werde.

Nun muss ich feststellen das es wirklich so ist das man als Linksaussen oder Tormann einen an der klatsche haben muss. Im Fussball schon einige Flachzangen gesehen die meinten Sie müssen mit gestreckten Beinen richtung Körper fliegen. :pillepalle:
    Aber im Handball wenn einer am Kreis hochsteigt und dir die Pille entgegen wirft ,deine Pranke rausfährt und du hälst einfach nur "RaUsCh"
    von aussen ist das echt schlimm was soll ich nur tun ?( bleibe stehen bringt garnischt, mache kurze ecke auf siehts scheisse aus wenn er passt :wall: also üben üben üben nur wie empfehlungen werden dankend angenommen.
    - Zu sieben Meter kein patent rezept mal Torlinie mal 4m linie mal hüpfen mal stehen weiss nicht was hilft 50-50 was die quotte angeht

- bei gegenstößen versuche ich so lange wie möglich steh zu bleiben und gehe zum Wurfarm hin und meistens hab ich ihn dann ;)

- Kopftreffer hab ich bisher nie hinehmen müssen aber keine ahnung wie ich reagieren würde wenn ich merke es passiert aus absicht, wenn so spezialisten wie ich einer bin werfen :lol: dann würde ich denke ich zumindest mal locker bleiben.

Auf jedenfall bekommst mehr zu tun als beim Fußball und hast innerhalb weniger minuten vom Arsch zum Hero aufzusteigen bzw. genauso schnell wieder abka****
    Habe bis jetzt nichts bereut und muss sagen finde es geil ein Handball Goali zu sein

Hat jemand noch ein paar gute Seiten im web parat? auf denen die Grundtechnick/ Stellungsspiel vereinfacht dargestellt wird?

p.s. werde mir die Haare knallrot färben wie mein Idol VLADO SOLA